Gegužės 23 dieną  grupelė vyresniųjų pradinukų ir aš, mokytoja Laima Lazdauskienė, lankėmės Anykščiuose. Pirmiausia  aplankėme A. Baranausko ir A.Vienuolio-Žukausko memorialinį muziejų, pasigrožėjome paveikslais iš akmenukų. Neseniai mokiniai skaitė apie Antaną Baranauską, sužinojo, kad šis garsus žmogus ne tik parašė poemą „Anykščių šilelis,“ bet buvo ir kalbininkas, sugalvojo žodžius: raidė, sakinys, dalyba, trikampis….

Po to lipome į Anykščių Šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčios bokštą, kuriame į 33 metrų aukštį veda metaliniai laipteliai.  Užkopę į viršų atsidūrėme  tiesiog po trimis bažnyčios varpais, o aplinkui atsivėrė nuostabi Anykščių apylinkių panorama. Kopti aukštyn mums patiko, todėl dar kartą pakilome, tik šįkart į 15 m. aukštyje esančią  apžvalgos aikštelę, nuo kurios atsivėrė nuostabi Rubikių ežero panorama.

Nuoširdžiai skaičiavome, kiek laiptelių veda prie lietuvių literatūros klasiko Jono Biliūno kapo ir paminklo. Suskaičiavome – 87. Po to aplankėme antrąjį pagal dydį Lietuvoje riedulį, Puntuką, pasidžiaugėme mediniu liepteliu – plaustu – Šventosios upės pakrantėje ir pasukome    2015 m. vasarą atidaryto pirmojo Baltijos šalyse ir pirmojo Rytų Europoje Medžių lajų tako link. Koks nepaprastas jausmas eiti šalia medžių viršūnių! Nugalėję visas baimes užkopėme į apžvalgos bokšto viršūnę, nuo kurios prieš akis atsivėrė Šventosios upės vingiai, Anykščių šilelis…

Pietavome pievoje, troškulį numalšinome lediniu šerbetu. Kelionės pabaigoje įveikėme 500 metrų ilgio rogučių trąsą su linksmaisiais kalneliais. Smagu buvo visiems. Gera mokytojai iškylauti su tokiais puikiais palydovais!